Info fra administrasjonen

Vi er godt i gang med høstsesongen i hele klubben - og det er noen endringer i vår administrasjon og rutiner som det er viktig å vite om!

Annonse:

Det jobbes med å ansette ny daglig leder etter at Fredrik Greve Monsen sluttet. Inntil vi har ny ressurs på plass, er det styreleder Mathias Engebakken og Bent Dalby som har det daglige, administrative ansvaret. Med seg på laget har de ei ressursgruppe som ivaretar daglig drift.

Henvendelser vedrørende A-lag damer og A-lag herrer går til Mathias, samt alle reiseregninger. E-post: [email protected]o  Telefon: 404 37 523

For alle andre lag i senior og junioravdelingen i klubben skal henvendelsene gå til Rickard Claesson og Sjur Larsstuen. E-post: [email protected] Telefon: 976 96 463

Alle bilag og kvitteringer leveres til Bent. E-post: [email protected] Telefon: 911 82 666

Kiosk og kjøkken

Spørsmål vedrørende kiosk skal gå til Gunn Homb. E-post: [email protected] Telefon: 977 41 387

Ansvaret for innkjøp til kjøkken og kiosk er det Per Furuseth og Sverre Nordsveen som har hånd om. Telefon Sverre: 970 72 777

Junioravdelingen og kvalitetsklubb

Siv Hege Aspelien har fortsatt ansvaret for alt i Rubic og FIKS. Og har dere spørsmål om smått og stort rundt junioravdelingen så er det bare å spørre!

Alle overganger MÅ gå igjennom Siv Hege - send en e-post eller legg skjemaet på pulten hennes i administrasjonsbygget. Det samme gjelder flytting/endring av kamper som hun endrer i FIKS/Rubic, samt at hun legger inn nye kamper tre uker fram i tid.

E-post: [email protected] Telefon: 951 62 948

Siv H. Tommelstad er ny kvalitetsklubb-ansvarlig i klubben. Hun har også ansvaret for politiattester, og er ofte å møte på i hallen og på stadion. E-post: [email protected] Telefon: 419 09 918

 

 

 

 

 

Annonse fra Obos-ligaen: