Leie/lån av møterom/selskapslokaler

Gjennom Raufoss IL Allianse m.m så disponerer vi flere møterom/selskapslokaler som kan brukes til alt fra barnebursdag til konfirmasjoner/jubileum m.m

Annonse:

Lokaler/Møterom som er disponible er.

MGS: Møterom gamle sportshytta( åpen for alle).

Inntil ca 80 stk, Tv/prosjekter finnes tilgjengelig

MI:Møterom innsia (åpen for alle med forbehold*),

Inntil 40 stk Prosjektor finnes tilgjengelig

(*utleie til annet enn interne møter o.l Raufoss Fotball avtales med Raufoss Fotball på e-post :[email protected])

MSA:Møterom sport/adm /boyebua (kun til intern bruk*)

Inntil 12 stk Tv/Skjerm finnes tilgjengelig

(*lag i alliansen kan benytte den til interne møter)

Gamle Sportshytta blir driftet av Vestre Toten kommune og Raufoss IL Allianse disponerer hytta.

Ordensregler: Leietaker må gjøre seg kjent med; branninstruks, ordensregler, el-instruks og HMS-permen ved brannsentralen. Vi ønsker leietakere som tar vare på Sportshytta og som viser respekt for inventar, utleiere og naboer.

Priser Ikke-medlem RIL Allianse- stort arrangement (julebord/jubileum/dåp/konfirmasjon osv.): 4500 kr

Medlem RIL Allianse- stort arrangement (julebord/jubileum/dåp/konfirmasjon osv.): 3000 kr

Ikke- medlem privat 2-3 timer (bursdag): 1000 kr

Medlemmer privat (bursdag) 2-3 timer: 750kr

Lag, grupper og styrer i Raufoss IL allianse booker tid gratis i Rubic Location

Booking gjøres her

MI:Møterom innsia

Ordensregler: Leietaker må gjøre seg kjent med; branninstruks, ordensregler, el-instruks og HMS-permen ved brannsentralen. Vi ønsker leietakere som tar vare på Innsia og som viser respekt for inventar, utleiere og naboer.

Priser Ikke-medlem RIL Allianse/Raufoss Fotball- stort arrangement (julebord/jubileum/dåp/konfirmasjon osv.): 3500 kr

Medlem RIL Allianse/Raufoss Fotball- stort arrangement (julebord/jubileum/dåp/konfirmasjon osv.): 2000 kr

Ikke- medlem privat 2-3 timer (bursdag): 750 kr

Medlemmer privat (bursdag) 2-3 timer: 500kr